Aşılama

GebeliÄŸe Giden Yol AÅžILAMA

İnseminasyonda kadının hazırlanması kadar erkeğe  verilecek destek tedavisi de önemlidir.
İyi sperm yıkama doğru zamanlama ve etkin bir aşılama ile uygun hastalarda gebelik oranlarımız % 20 dir.
Randevu almak için arayın.

Pipet Testi Tüp içine eklendi

Aşılama (İntra Uterin İnseminasyon)

Mastürbasyonla alınan sperm örneÄŸi laboratuvarda iÅŸlemden geçirilerek en iyileri ayıklanır ve konsantre edilir. Hormon ilaçlarıyla yumurtası olgunlaÅŸtırılan anne adayına, 15 dakika süren aÄŸrısız bir iÅŸlemle, rahim içine hareketli spermler yerleÅŸtirilir ve döllenmenin kendiliÄŸinden oluÅŸması beklenir. Aşılama tedavisi spermde ciddi bir bozukluk yoksa, kadında tüpler açıksa, yumurtlama sorunları ve yaÅŸ faktörü nedeniyle zaman kaybı endiÅŸesi yoksa 3 defaya kadar uygulanabilir. Her uygulama için ortalama %20 gebelik ÅŸansı verilir. Adım adım aşılama için tıklayın..

In-Vitro-Fertilization-Shots

Aşılama Fiyatları

Aşılamada fiyatı etkileyen faktörler yurt dışı kaynaklı materyal, sarf malzemeleri ve kurumun idari yapısıdır. Artan bilgi birikimi ve geliÅŸen teknoloji ile aşılama iÅŸleminde yüksek baÅŸarı oranları elde edilmektedir. Tıbbi ve deontolojik kurallar gereÄŸi sitemizden aşılama fiyatı  veremiyoruz. Aşılama fiyatlarını öğrenmek için lütfen arayınız.

Pipetleme Örnekleri ve Test Tüpü

Aşılama mı? Tüp Bebek mi?

GebeliÄŸi elde etmek için hangi yöntemin uygun olduÄŸuna  karar vermek amacı ile spermin kalitesi, hareketleri, kadın yaşı, gebe kalamama süresi, daha önceki tedavileri deÄŸerlendirmek gerekir.

Tüp bebek tedavisinde başarı oranının daha yüksek bir gerçektir. Aşılama ile gebelik şansı olan kişilere ise ilk etapta tüp bebek uygulamak ise doğru bir yaklaşım değildir.

Kısırlık ile ilgilenen doktorların görevi ise doÄŸru teÅŸhis ve doÄŸru tedavi konusunda hastasını bilgilendirmek ve yönlendirmektir.

Aşılama Hakkında Videolar

Op.Dr. HaÅŸim CemaloÄŸlu

Aşılama işlemi kime yapılmalı? Bizim Farkımız nedir?
Başarı oranları nedir?
Aşılama ve Tüp bebek maliyetleri nedir?

Kısırlık nedir? Nasıl tedavi edilir?

01.ÅŸubat 2018

Rahimde polip tedavisi ve infertilite

01.ocak 2018

E Posta Ä°le Ä°letiÅŸim