Tüp Bebek Fiyatı Ne kadar?

Drtupbebek ekibi sizi tedaviye baÅŸlamadan önce tüm aÅŸamaların fiyatları hakkında bilgilendiriyor.
Ücretsiz görüÅŸmeye geldiÄŸinizde tüpbebeÄŸin tüm aÅŸamaları gibi fiyataları da size ayrıntılı olarak anlatılır. Tüp bebekde kaliteyi yakalamak ve mümkün olan tıbbi ve bilimsel baÅŸarıyı en üst seviyede tutturmak için çok çalışıyoruz. Ekibimiz ucuz maliyet her zaman yüz güldürmeyeceÄŸini bilsede sizlerin bütçesi sarsmayacak maliyetleri yakalama istiyor. Ä°lk görüÅŸmede tüpbebek fiyatları hakkında tam net ayrıntılı bilgi alırsınız.

Tüp Bebek Tedavisini Devlet Karşılıyor mu?

SGK tüp bebek konusunda destek oluyor fakat tüm ücreti karşılamıyor. Bunun da çeşitli şartları var.

​

SGK’nın güncel resmi tüp bebek ile ilgili açıklaması (web sitesinden alındı)

​

– Normal yöntemlerle bebek sahibi olunamadığının ve yardımcı üreme yollarına ihtiyaç duyulduÄŸunun saÄŸlık kurulu tarafından rapor edilmesi,
– Kadının 23 yaşından küçük, 39 yaşından büyük olmaması (BaÅŸvuru yapılan tarihte kadının 40 yaşından gün almamış olması gerekiyor. Aksi takdirde ödeme yapılmıyor.)
– Son 3 yıldır, diÄŸer yardımcı tedavilerden sonuç alınamadığının saÄŸlık kurulu tarafından rapor edilmesi,
– SSK, BaÄŸ-Kur veya Emekli Sandığı’na giriÅŸi yapılan 5 yıllık sigortalılık sürecinde en az 900 gün priminin ödenmiÅŸ olması
– Uygulama yapılan tüp bebek merkezinin SGK ile anlaÅŸmasının bulunması gerekmektedir.

drtupbebek hayallerinize bir adım

Tüp Bebek Tedavisi Pahalı mıdır?

Tüp Bebek Tedavisi Ne Kadar? Tedavi ücretine neler dahil?

​

Dünyada bilim hızla üretilip hızla yayılıyor. Bilgi artık kimsenin tekelinde deÄŸil. Tüp bebek uygulamalarında da hergün bir deÄŸiÅŸim olmuyor. Dünya literatürünü ve kongrelerini yakından takip eden drtüpbebek ekibi tüm imkanlarını kullanarak hastasına en iyi hizmeti verirken ücretlendirmede de bütçe dostu programlar uygular. Buda ekibin baÅŸarı oranlarını yükseÄŸe taşır. Standart olarak ücrete takip, yumurta toplama, transfer iÅŸlemleri dahildir. Ekibimiz yumurta takibi ve ICSI için ek ücret almaz. Tüp bebek fiyat politikasında ilk kriterimiz baÅŸarı için gerekli olan harcamaları yapmakdır. Kaliteden ödün vermek ve toplam fiyatı büyük oranda aÅŸağıda tutmak aslında hastaya verilen hizmetin kalitesini düÅŸürmektir.

SaÄŸlık çalışmalarını düzenleyen yasalar gereÄŸi web sitemizde net fiyatları yayınlayamıyoruz. Güncel fiyatlarımızı öÄŸrenmek için telefon açabilirsiniz, whatsupdan sorabilirsiniz veya doktorumuzla ücretsiz bir ön görüÅŸme yaparak diÄŸer konularda da bilgi alabilirsiniz.

Tüb bebek tedavisi

Tüp Bebek Fiyatlarını Neler Etkiler?

Tüp bebekde fiyatları sırasıyla tüp bebek merkezinin maliyetleri, ilaçlar, sarflar belirlemektedir.

​

Ä°laçlar ve sarflar yurtdışına bağımlıdır ve tüpbebek fiyatını olumsuz etkiler. Tüp bebek mekezin giderleri de maliyetin önemli bir parçasıdır.

Drtupbebek ekibi olarak bu maliyetlerde hasta dostu yaklaşımlar saÄŸlarız. Hastalarımızın merkez seçiminde tüp bebeÄŸin fiyatı, hekimlerin tecrübesi ve ilgisi kiÅŸiye özel tüpbebek uygulamaları hakkında da bilgi alması gerekir.

Mikroenjeksiyon uygulaması yaptığımız ve gebelik ile sonuçlanan tedavilerimiz, PGD yaptığımız ve gebelikle sonuçlanan hastalarımız kaşılaÅŸtırdığımızda PGD hastalarında gebelik oranlarını çok daha yüksek olduÄŸunu gördük. PGD yakın zmanda çok ucuzlayacak ve belkide tüm hastalara uygulanan bir yöntem olacaktır.
KiÅŸiye özel tüp bebek uygulamalarında ücretlendirme daha esnek olabilmekteyiz. Tam fiyat bilgisi almak için ücretsiz randevu talep edebilirsiniz.

tüp bebek idrar testi

En kısa sürede görüÅŸmek üzere

drtupbebek ailesine hoÅŸgeldiniz